"Ақмола облысы Білім басқармасының Жақсы ауданының білім бөлімінің Запорожье ауылының жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Запорожье отдела образования Жаксынского района управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Виртуальный музей ЗСШ 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ЕББҚ бар балаларға арналған сабақтар материалдарының жинағы әзірленді

11.01.2021

Ақмола  облысында әдіскерлер мен арнайы педагогтардан (дефектологтардан, логопедтерден, психологтардан) тұратын білім беру мамандарының тобы балаларды оңалту және дамыту жөніндегі жұмыстардың әдістемелері мен тәсілдеріне ЕББҚ бар балалардың ата-аналарын оқыту бойынша сабақтар сериясын әзірледі. 
Оқытудың бұл нысанын кейіннен, пандемияға қарсы іс-шаралар тоқтатылғаннан кейін сабақтың негізгі нысандарына қосымша ретінде пайдалануға болады.
Сабақты Көкшетау қаласының №19 орта мектебі – инклюзивті білім беруді дамыту бойынша облыстық ресурстық орталығының төрт маманы (екі логопед және екі дефектолог) өткізді. Оқуға 4 топ құрамында 120-дан астам тыңдаушы ата-аналар қатысты. Сабақтар циклі әр топ үшін 8 вебинардан тұрды, бұл ретте жаттықтырушылар қазақ және орыс тілдерінде логопед-дефектолог жұппен жұмыс істеді. 
Практикалық сабақтар сериясы үйде пайдалану үшін ЕББҚ бар балаларды дамыту және оңалту бойынша жұмыстың заманауи әдістері мен әдістерін қолдана отырып жасалған. Жүйелі түрде орындалған жағдайда ойын-сауық сабақтары мен ойындар балалардың сөйлеу тыныс алуын, артикуляциялық және ұсақ моториканы, үйлесімді сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды, ойлауды, математикалық түсініктерді дамытуға ықпал етеді.
Жинақ психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің мамандарына, жалпы білім беретін мектептердің, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері мен мамандарына, сондай-ақ ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың ата-аналарына ұсынылады.

/public/files/2021/1/11/110121_164026_e9db401dfe81f24cb2e09a925a9494d5original5020272.pdf

Просмотров: 487


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст