"Ақмола облысы Білім басқармасының Жақсы ауданының білім бөлімінің Запорожье ауылының жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Запорожье отдела образования Жаксынского района управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Виртуальный музей ЗСШ 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәрбие жұмыс

Тәрбие жұмысы бойынша жоғары оқу орнының оқу-тәрбие үрдісінің органикалық бөлігі. Ол болашақ мамандардың жеке мәдениетін дамыту және қалыптастыру міндеттерін жүзеге асыруға бағытталған.

Тәрбие жұмысының басты мақсаты: студенттердің өзін-өзі дамыту, зияткерлік, мәдени және рухани-адамгершілік құндылықтарды өзектендіру есебінен оқушылардың жеке тұлғасын өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту.

 

Бұл мақсатқа жоғары моральдық-этикалық деңгейдегі болашақ маманның тұлғасын қалыптастыру арқылы қол жеткізіледі.

Тәрбие жұмысының қандай бағыттары бар?

 

Тәрбие жұмысының 22 бағыты:

1.      Оқудан бос уақытта шығармашылық оқу ұжымдарын ұйымдастыру;

2.      Оқушылардың бос уақытында, экскурсияларды, кездесулерді, жиналыстарды өткізуге көмек көрсету, сондай-ақ мектеп пен оның аумағындағы мекемелерге арналған іс-шараларды ұйымдастыруға көмек көрсету.

Психологтар тәрбие жұмысының 22 түрін бөліп көрсетеді: ұжымдық және жеке.

Тәрбие жұмысының негізгі біріктірілген міндеттері:

* Студенттер мен оқушыларда заңды, азаматтық ұстанымды, еңбек пен өмірге деген қажеттілікті құрметтеу сезімін қалыптастыру;

* Тәрбиеленушілерде тұлғалық қасиеттерін анықтау;

* Жоғары адамгершілік-мәдени құндылықтарды қабылдау және игеру;

* Тәрбиеленушілердің мәдени, зияткерлік, дене және адамгершілік дамуында қанағаттануы.

Оқу-тәрбие жұмысы көп қырлы. Ол оқу сабақтарында, сондай-ақ оқу-тәрбие процесінде ұйымдастырылады. Бұл ретте мектеп педагогтары сабақтарда оқу-тәрбие міндеттерін шешеді және тәрбиені пәнмен, оның мазмұны арқылы біріктіреді.

Кейбір педагогтар сабақтан тыс мектепте тәрбие қызметін ұйымдастыра алады. Оқушылар әртүрлі тақырыптық кеңестерге, экскурсияларға, факультативтерге және т. б. қатыса алады.

Оқытушы сондай-ақ сабақ өткізудің түрлері мен әдістерін анықтайды. Нақты әдісті таңдау кезінде ол сынып ерекшелігіне сүйенеді.

Тәрбиеленуші тұлғаның өлшемдері оқушылардың тәрбиеге дайындығының және өздерінің әлеуметтік функцияларын орындау қабілетінің объективті көрсеткіштері болып табылады. Сондай-ақ, критериялар жеке адамға қойылатын талаптар, мінез-құлық нормалары, қоғамдағы қызмет, идеалдар және т. б. болуы мүмкін.

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары және сынып жетекшісінің қызмет жүйесі.

Әріптестермен жұмыс кезінде директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сондай-ақ сынып жетекшілерге  келесі жүйені ұстанады:

* Ересектермен жұмыс істеу тәрбие үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және нәтижелілігін бағалау кезінде педагогтарға басшылық пен ұсынымдарды қарастырады; "тәрбие" біліктілігін арттыруға және педагогикалық дағдыларды іске асыру үшін жағдай жасауға, мектеп пен қоғамда тәрбие жұмысын үйлестіруге көмек көрсету;

* Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары мен сынып жетекшінің қызметі, балалармен және ересектермен жұмыстарды қарастырады;

* Тәрбие қызметі оқушылардың жеке басын дамытуға; мектеп ұжымын құруға, нығайтуға және жалпы дамытуға; мектеп активімен жұмыс істеуге; мектеп дәстүрлерін қалыптастыруға және нығайтуға, сондай-ақ ұжымдық шығармашылық істерді (КТД) ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған.

 

Біз студенттерге дипломдық, курстық, бақылау құнын табуға көмектесеміз

 

Сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі тәрбие жұмысының бір жылға басым бағытын анықтайды, бұл ретте тәрбиенің қалған компоненттері сақталады.

Дәстүрлі түрде осындай іс-шаралар Мұғалімдер күні, Білім күні, бірінші сынып оқушыларына арнау, Халықаралық Аналар күні, сондай-ақ соңғы қоңырау және бітіру кеші өткізіледі. Мектеп дәстүрі педагогикалық ұжымды оқушылармен біріктіреді, педагогикалық ұжым мүшелерінің арасындағы қарым-қатынасты және байланысты күрделендіреді, бекітеді және дамытады. Осындай іс-шаралар барлығына ұнайды, оларға алдын ала дайындала бастайды. Алайда, бір мәселе бар: мереке өткен жылғыдан өзгеше болуы керек.

2 анықтамасы

Мұғалімдердің ғана емес, сонымен қатар оқушылардың қажеттіліктерін егжей-тегжейлі зерделегеннен кейін сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі оқыту сабақтарының жұмыс жоспарын құрайды. Жұмыс жоспарын болжайды:

1.      Тәрбие мақсаттарын тұжырымдау;

2.      Тәрбие жұмысының жоспарын құру;

3.      ҚТД технологиясын таңдау;

4.      Тәрбие жұмысының үлгілік бағдарламасын құру;

5.      Педагогтардан жоғары көңіл бөлуді талап ететін оқушылармен жұмыс;

6.      Ата-аналармен және т. б. жұмыс түрлерін таңдау.

Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысына жағдай жасау білім беру мекемесінде нақты бағыттарға ие.

Педагогтың басты міндеті дамытушылық және тәрбие қызметін ұйымдастыру болып табылады. Бұл міндет маңызды, себебі ұйым жоқ жерде түрлі жағдайлар болады. Ал мұндай жағдайда тұлғаның дамуы мүмкін емес.

Сынып жетекшісі шешетін екінші міндет-ұжымды ұйымдастыру және дамыту.

Тәрбие жұмысында сынып жетекшісі үшін үшінші міндет оқушылардың ішкі күштерін көрсету үшін жағдай жасауды, оның жеке тұлғасын қалыптастырудағы, оның мүдделері мен қабілеттерін жан-жақты дамытуға арналған кеңестерді қарастырады.

Тәрбие жұмысының жоспары

3 анықтамасы

Тәрбие жұмысының жоспары-бұл келесі түрде құрылған:

1.      Мектеп ұжымының сипаттамасы, атап айтқанда:

1.      Сынып құрамы және оқушылардың жалпы сипаттамасы (қанша қыз, қанша ұл, оқушылардың танымдық деңгейі және жалпы дамуы, жұмыс істеу деңгейі, үлгерімі, ұжымдық жұмысқа қызығушылығы, тәрбиешінің жоғары ықыласын қажет ететін қолайсыз отбасылардағы балалардың болуы);

2.      Сыныптың оқу мекемесінің жалпы ұжымымен өзара байланысы (сынып өз істерінен басқа мектептің басқа қызметіне қатысады ма, мектеп өмірін жақсарту үшін идеялар ұсынады ма);

3.      Ұйымшылдық (сынып активі ерекшелене ме, оқушылар әр түрлі қызмет түрлерін жүзеге асыру үшін топтасуға қабілетті ма).

2.      Тәрбие міндеттері:

1.      Сынып өмірі;

2.      Ата-аналармен жұмыс;

3.      Оқушылардың жеке жұмысы.

Мектептің тәрбие міндеттерін және алдыңғы жылға мұғалімнің алдына қоятын міндеттерді қамтиды.

Осындай ойластырылған жоспардың арқасында басшы тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастырады, мұғалімдердің, оқушылардың, ата-аналардың күш-жігерін дұрыс үйлестіреді, әр оқушының дамуына жағдай жасайды.

Жаңартылған күні: 20.05.2020 15:21
Құрылған күні: 20.05.2020 15:21

Текст