"Ақмола облысы Білім басқармасының Жақсы ауданының білім бөлімінің Запорожье ауылының жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Запорожье отдела образования Жаксынского района управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Виртуальный музей ЗСШ 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Республика күніне арналған салтанатты жиында «Жас ұлан» және «Жас қыран» бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымының қатарына 1-5 сынып оқушылары қабылданды.

07.11.2024

1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Бірыңғай балалар мен жасөспірімдер " республикалық қоғамдық бірлестігі
"Жас Ұлан" ұйымы (әрі қарай мәтін бойынша "Жас Ұлан" деп аталады) -
Қазақстан Республикасының балалар мен жасөспірімдердің Бірыңғай қоғамдық ұйымы,
Мемлекет басшысы Н. Ә. Назарбаевтың бастамасымен құрылған.
1.2. "Жас Ұлан" - өскелең ұрпақты қалыптастыратын ұйым
жоғары рухани-адамгершілік негізінде қазақстандық патриотизм рухында
құндылықтар, гуманизм, толеранттылық және демократия принциптері.
1.3. "Жас Ұлан" өз қызметін шығармашылықпен бірлесіп жүзеге асырады,
спорттық, қоғамдық, үкіметтік емес ұйымдармен және
мемлекеттік мекемелер.
1.4. "Жас Ұлан" өз қызметінде Конституцияны басшылыққа алады
Қазақстан Республикасының заңнамасымен және өзге де нормативтік-құқықтық
Республика ратификациялаған актілермен және халықаралық актілермен
Қазақстан.
2. МАҚСАТЫ, МІНДЕТТЕРІ
2.1. "Жас Ұлан"Мақсаты:
- өскелең ұрпақтың бойында патриоттық сезімді, ұмтылысты қалыптастыру
білімге және өзін-өзі жетілдіруге; іске жауапкершілікпен қарау;
ел тарихына, Тәуелсіздіктің бүгіні мен болашағына қатыстылығы
Қазақстан.
2.2. "Жас Ұлан"Міндеттері:
өскелең ұрпақтың рухани-адамгершілік әлеуетін қалыптастыру
Қазақстан халқының тарихын, мәдениетін, тілін білу негізінде;
балалар мен жасөспірімдердің азаматтық белсенділігі мен санасын арттыру;
танымдық белсенділікті ынталандыру;
зияткерлік, шығармашылық және т. б. үшін оң жағдай жасау
балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік дамуы;
2
баланың жеке қасиеттерін дамыту, оны қалыптастыруға бағытталған
жауапкершілік пен еңбекқорлық, көшбасшылық әлеуетті ашу және
ұйымдастырушылық қабілеті.
3. ФУНКЦИЯЛАРЫ МЕН ПРИНЦИПТЕРІ
3.1. "Жас Ұлан" келесі функцияларды орындайды:
- тәрбиелік;
- танымдық;
- коммуникативті;
- әлеуметтік;
- ақпараттық;
- шығармашылық.
3.2. "Жас Ұлан"қызметінің қағидаттары:
 жалпыадамзаттық құндылықтар мен азаматтық сананың басымдығы;
 еріктілік және қол жетімділік;
 ұрпақтар сабақтастығы, "Жас Ұлан" дәстүрлерін сақтау;
 негізгі мақсаттар мен міндеттерді жүзеге асырудағы ересектер мен балалардың бірлігі
ұйымдар;
 патриоттық, толеранттылық және рухани-адамгершілік бағыт
қызметі.
4. МҮШЕЛІК, САТЫП АЛУ ШАРТТАРЫ МЕН ТӘРТІБІ
(ЖОҒАЛТУ) МҮШЕЛІК
4.1. "Жас Ұлан" екі деңгейлі мүшелік жүйесі бар. Мүшелері
аға буын - "Жас Ұлан" 5-10 сынып оқушылары, мүшелер болып табылады
кіші буын- "Жас Қыран", 1-4 сынып оқушылары
өз үлесін қосқысы келетін оның мүшесі болуға ерікті тілек
"Жас Ұлан"дамыту.
4.2. Қабылдау бастауыш ұйымның жалпы жиналысының шешімімен жүзеге асырылады
"Жас Ұлан". Қабылдау жылына 3 рет өткізіледі: 1 мамыр-Халық бірлігі күні
Қазақстан, 6 шілде - "Жас Ұлан" құрылған күн, 16 желтоқсан-күн
Тәуелсіздік.
4.3. "Жас Ұланнан" өз еркімен шығу үшін ұйым мүшесі
"Жас" бастауыш ұйымы басшысының атына жазбаша өтініш
Ұлан".
4.4. "Жас Ұлан" Ережесін бұзған ұйым мүшелеріне
келесі айыптау шаралары: ұйымның жалпы жиналысында талқылау,
ескерту, сөгіс, алып тастау туралы ескерту. Соңғы шара
- ұйымнан шығару.
3
4.5. Ұйымнан шығару туралы мәселе жалпы жиналыста шешіледі
бастапқы ұйым. Алып тастау туралы шешім, егер
оған Мектеп комитеті мүшелерінің кем дегенде 2/3 бөлігі дауыс берді және сатып алады
бекітілгеннен кейінгі күш.
5. "ЖАС ҰЛАН"МҮШЕЛЕРІНІҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
5.1. "Жас Ұлан" мүшелерінің құқығы бар:
"Жас Ұлан"қызметіне белсенді қатысу;
"Жас Ұлан"басқару органдарының құрамына сайлану және сайлану;
 жетістіктері мен жетістіктері үшін көтермелеу, марапаттар алу
"Жас Ұлан" бағдарламалары және ерекше жеке жетістіктері үшін (грамоталар; дипломдар;
сауықтыру, жазғы лагерьлерге жолдамалар; ""Жас Ұлан" Алтын кітабы және т. б.);
"Жас Ұлан" органдарына өтініштермен, өтініштермен, сұрақтармен жүгіну,
ұсыныстар, бастамалар;
 ұйымның барлық деңгейлеріндегі қызметі туралы ақпаратқа қол жеткізу;
5.2. "Жас Ұлан"мүшелерінің міндеттері:
 Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін құрметтеу (Ту, Елтаңба,
Әнұран), өз елінің патриоты болу;
 Жас " басшы органдарының негізгі ережелері мен шешімдерін орындау
Ұлан";
"Жас Ұлан"басқа мүшелерінің құқықтары мен мүдделерін тану және құрметтеу;
 оқуда, қоғамдық істерде, еңбекте үлгі болу; қоғамды қорғау
меншік, мәдени мінез-құлықтың үлгісі болу;
 салауатты өмір салтын ұстану және оны өз арасында насихаттау
құрдастар;
 аға буынды құрметтеу және кішілерге қамқорлық жасау.
6. ТАҢБАЛАР МЕН АТРИБУТТАР
6.1. Рәміздерге мыналар жатады: ұран, салтанатты ән (әнұран), баннер, галстук,
белгіше, эмблема, вымпел.
6.2. Баннер балалар мен жасөспірімдердің бірігуін білдіреді. Ту керек
республикалық ұйымда және оның барлық филиалдарында (мектеп) болу,
аудандық / қалалық, облыстық).
Баннер өлшемі ақ түсті тікбұрышты мата
Ұйымның эмблемасының ортасында суреті бар 200 х 100 см. Эмблема
ол кесте, бояулар немесе матадан жасалған аппликациямен қолданылады. Біліктің жанында –
ұлттық ою-өрнегі бар тік жолақ. Баннер шеттерімен қапталған
кенептің өрістері алтын түсті жиекпен-жиекпен.
4
Баннер білікке түтік (втулка) арқылы бекітіліп, оған қызмет етеді
безендіру. Ол ұлттық стильде жасалған найза тәрізді
ою-өрнек. Металл (пластмасса) жеңі бар баннер білігінің биіктігі
(алтынның түсі) - 2 м 20 см, оған щеткалары бар шілтер байланған
(алтын түсті).
Ту салтанатты рәсімдерде, шерулерде, мемлекеттік
Мерекелер. Ол арнайы сөреде қапталған немесе астында сақталады
қабырғаның ортасында ұйымның ғұрыптық қабырғасының жанындағы мөлдір жабын
бөлмелер.
Ерекше жағдайларда тудың жанында құрметті қарауыл орнатылуы мүмкін
ту ұстаушы және екі көмекші. Қарауылды ауыстыру әрбір 10 сайын жүргізіледі-
15 минут. Алыс өткелдерде баннер иыққа жабылған түрінде беріледі.
Баннер тобының формасы ұйым формасының элементтеріне сәйкес келеді.
Міндетті атрибуттар-таспалар (акселбанттар), пилоттар, ақ
қолғап. Таспалардың түсі, ұшқыш-бір түсті (көк).
6.3. Галстук - бұл балалар ұйымына жатудың символы. Түсі –
көк. Галстук өлшемі 40 х 130 см. галстуктің оң жақ шетінде орналасқан
"Жас Ұлан" логотипі. "Жас Ұлан" логотипі диаметрі 4 шеңбер түрінде жасалған
қараңыз
6.4. Ұран-ұйымның символы. Ол ең маңызды идеяны білдіреді
ұйымдар.
6.5. Белгілі бір заттар мен белгілер "Жас Ұлан" атрибуттары болып саналады,
ұйымның идеяларын жарқын және мәнерлі түрде білдіретін
қалай: төсбелгілер, барабан, айырым белгілері, айырым белгілері
(шеврондар).
7. Құрылымы
7.1. "Жас Ұлан "негізі" Жас Ұлан " бастауыш ұйымы болып табылады.
7.2. Бастапқы бірлестіктер еріктілік қағидаты бойынша құрылады
мектептер құрылымында.
7.3. "Жас Ұлан" бастауыш ұйымы "Жас" Мектеп комитеті болып табылады
Ұлан".
7.4. "Жас Ұлан" бастауыш ұйымдары (бұдан әрі-Мектеп комитеті)
мектеп Комитетінің жалпы жиналысының шешімі бойынша құрылады және әрекет етеді.
Мектеп Комитетінің жалпы жиналысының шешімі жарамды болып саналады,
егер оған әр сыныптың көшбасшылары қатысса, барлығының басшылары
ұйым қызметінің бағыттары.
7.5. Барлық деңгейдегі "Жас Ұлан" көшбасшысы "Ұлан басшы"деп аталады,
ол жалпы жиналыста 9-10 сынып оқушыларының арасынан сайланады
бір оқу жылына ашық дауыс беру арқылы.
5
7.6. Атқарушы орган-Мектеп комитетін атқарушы басқарады
хатшы (педагогтар, тәлімгерлер, ұйымдастырушы әдіскерлер қатарынан)
мектеп Комитетінің жалпы жиналысын бекітеді
мектеп және аудандық кеңес әкімшілігі.
7.7. Аудандық / қалалық кеңестің Атқарушы хатшысы бекітіледі
аудандық / қалалық Кеңестің шешімімен келісім бойынша
аудандық / қалалық білім басқармасы және облыстық Кеңес.
7.8. Облыстық кеңестің Атқарушы хатшысы шешіммен бекітіледі
облыстық білім басқармасының келісімі бойынша
республикалық кеңес.
7.9. Аудандық / қалалық Кеңестің құрамына атқарушы директорлар кіреді
және Мектеп комитеттерінің "Ұлан басы".
7.10. Облыстық Кеңестің құрамына атқарушы хатшылар мен "Ұлан" кіреді
аудандық / қалалық кеңестердің "бастысы".
8. БАСҚАРУШЫ ОРГАНДАР
8.1. Жоғары кеңесші орган Республикалық болып табылады
Жылына бір рет өткізілетін "Жас Ұлан" құрылтай.
8.1.1. Шақыру, күн тәртібі, регламент, өкілдік нормалары және тәртібі
құрылтай делегаттарын сайлау белгіленеді және Республикалық деп жарияланады
Кеңес оны өткізгенге дейін екі айдан кешіктірмей, Төтенше және
Құрылтайдың кезектен тыс шақырылымдары.
8.1.2. Төтенше және кезектен тыс Құрылтай шешім бойынша шақырылады
Кеңес Төрағасының бастамасы бойынша немесе Кеңес Төрағасының кемінде үштен бірінің
Кеңес мүшелерінің жалпы саны.
8.2. Басқарушы орган-Республикалық Кеңес.
8.2.1. Республикалық кеңес жылына кемінде үш рет шақырылады, оның ішінде
күнтізбелік жылдың соңында Кеңестің есепті отырысы өткізіледі. Төраға
Кеңес өз бастамасы бойынша Кеңестің кезектен тыс отырысын шақыра алады
немесе Кеңес мүшелерінің кемінде 1/3 бастамасы бойынша. Кеңестің Шешімі
оның мүшелерінің жалпы санының көпшілігімен қабылданады. Өткізу тәртібі
Кеңестің дауыс беру нормасы мен оның жұмысының басында Кеңес мүшелерімен анықталады.
8.2.2. Кеңестің құзыретіне мыналар жатады:
- "Жас Ұлан" Кеңесі туралы ережені бекіту;
- бюджетті және жылдық қаржылық есептерді бекіту;
- ұйымның Жарғысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу бастамасы;
- қызметтің негізгі бағыттары мен бағдарламаларын анықтау
ұйымдар және оларды "Жас Ұлан"Құрылтайына ұсыну;
- Құрылтайдың "Жас Ұлан" отырысының күн тәртібін бекіту;
- Төтенше және кезектен тыс құрылтайларды өткізу туралы шешім қабылдау;
- Кеңес Төрағасын 2 жыл мерзімге сайлау;
6
- "Жас Ұлан"құрметті мүшелігіне қабылдау;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 584


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст