"Ақмола облысы Білім басқармасының Жақсы ауданының білім бөлімінің Запорожье ауылының жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Запорожье отдела образования Жаксынского района управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Виртуальный музей ЗСШ 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналар мен студенттерге психологиялық-педагогикалық ұсыныстар мемлекеттік қорытынды аттестаттауға дайындық бойынша "Ақмола облысы Білім басқармасының Жақсы ауданының білім бөлімінің жанындағы Запорожье ауылының жалпы білім беретін мектебі"КММ

11.04.2022

Емтихандар тек интеллектуалды ғана емес, сонымен қатар кез-келген жастағы адамның жеке қасиеттерінің маңызды сынағы болып табылады.
Қорытынды аттестаттауға дайындық білім беру процесінің барлық қатысушыларының – білім алушылардың, мұғалімдердің, ата-аналардың психологиялық, педагогикалық және жеке дайындығын қалыптастыру мен дамытуды қамтиды. Емтихан алдындағы стресстің алдын-алудағы ата-аналардың рөлі
оқушыларды асыра бағалау қиын, және бұл, біріншіден, оң мотивация, психологиялық қолдау, алаңдаушылық деңгейін төмендету, екіншіден, күнделікті қолайлы жағдайларды дайындау және құру процесін сыртқы бақылау, жұмыс және демалыс режимі, сондай-ақ дұрыс тамақтануды қамтамасыз ету.
     Баласы емтихан сызығына жақындаған әр ата-ана нені есте ұстауы керек? Біз сізге қиындықтарды жеңуге көмектесетін бірқатар ережелерді ұсынамыз.
Баланың емтихан кезінде алатын ұпай саны туралы алаңдамаңыз. Оған ұпай саны оның мүмкіндіктерінің көрсеткіші емес деген оймен шабыттандырыңыз.
Емтихан қарсаңында баланың мазасыздығын арттырмаңыз, бұл емтиханның нәтижесіне теріс әсер етеді. 
Үйде жаттығуға ыңғайлы орын беріңіз, үйде ешкім араласпайтынына көз жеткізіңіз.
Балаларға дайындық тақырыптарын күн сайын таратуға көмектесіңіз.
Баланы емтиханға дайындық әдісімен таныстырыңыз. Пән бойынша тапсырмалардың әртүрлі нұсқаларын дайындаңыз және баланы жаттықтырыңыз. Көбінесе студенттер емтиханға дайындық кезінде бүкіл оқулықты оқып, жаттауға тырысады-бұл мүмкін емес. 
Маңызды ақпаратты бөлу және жауап жоспарын құру, есте қаларлық материалды өмірлік тәжірибелерден алынған мысалдармен байланыстыру, оқылған материалды түсінуге тырысу арқылы материалды құрылымдау пайдалы. Оқылғаннан үзінділер, схемалар, анықтамалық сигналдар да есте сақтауға ықпал етеді. Тест тапсырмалары бойынша жаттығу кезінде баланы уақытында шарлауға және оны таратуға үйретіңіз. Егер балада сағат болмаса, оларды емтиханға міндетті түрде беріңіз.
Балаларды жігерлендіріңіз, олардың өзіне деген сенімділігін арттырыңыз.
Емтиханға дайындық режимін бақылаңыз, шамадан тыс жүктемелерге жол бермеңіз. Баланың артық жұмыс істемеуі үшін сабақтың әр 40 минутында 10-15 минут үзіліс жасау керек. Демалыс кезінде жағымды музыка тыңдауға, би билеуге, контрастты душ қабылдауға болады, 
ванна, ыдыс жуыңыз (қозғалыс пен су бұлшықет кернеуін жеңілдетеді).
Есте сақтау керек, есте сақтаудың ең тиімді уақыты-күннің 8-ден 12-ге дейін, содан кейін оқушының өнімділігі төмендейді және айтарлықтай шаршау болмаған кезде 17-ден 19 сағатқа дейін қайта өсе бастайды.
Баланың тамақтануына назар аударыңыз. Балық, сүзбе, жаңғақтар, кептірілген өрік және т.б. сияқты өнімдер миды ынталандырады. Емтихан қарсаңында баланың жақсы демалуын қамтамасыз етіңіз, ол демалып, жақсы ұйықтауы керек. Емтиханға дайындалу және тапсыру кезінде ұйқы кем дегенде 8-9 сағат ұсынылады. Таза ауада серуендеу және достарыңызбен сөйлесу міндетті. Жаттығу залында жүзу, фитнес пайдалы.
Емтиханнан кейін баланы сынамаңыз.
Есіңізде болсын: ең бастысы-баланың шиеленісі мен мазасыздығын азайту және сабаққа қажетті жағдай жасау/ және мазасыздық туралы тағы бірнеше сөз. Дабыл бұл қатардағы құрал-жабдықтарды ауыстыру сабақ, көп бала тревожится, аз күш өзінде қалады. Сондықтан МОДОҒА, ҰБТ-ға және мемлекеттік емтихандарға дайындық кезеңінде алаңдаушылық деңгейін төмендетуді үйрену өте маңызды. Іс-әрекетті ұйымдастыру үшін оңтайлы толқудың белгілі бір деңгейі бар. Егер бала алаңдамаса, ол ештеңе істемейді. Толқудың өте жоғары деңгейі, керісінше, қыңырлыққа әкеледі, белсенділікке кедергі келтіреді. Барлық күштер толқуды жеңуге жұмсалады. Оқушының емтихан кезеңіндегі жағдайды оңтайландыру және реттеу - бұл ата-аналар мектептің мұғалімдерімен және психологиялық қызметімен бірлесіп шешуі керек міндет.
Оқушыларға ұсыныстар 
"Емтиханға қалай дайындалу және денсаулықты сақтау"
Емтиханға дайындық:
 Жағдайдың апатты болуын күтпеңіз.
 Сабырлылықты сақтай отырып, емтиханға алдын-ала дайындала бастаңыз.
 Егер күш пен ой жинау өте қиын болса, алдымен ең оңай нәрсені есте сақтауға тырысыңыз, Содан кейін қиын материалды зерттеуге көшіңіз.
 Күнделікті ішкі кернеу мен шаршауды жеңілдететін жаттығулар жасаңыз. 
- Сабақ өткізу үшін жұмыс орнын дайындаңыз: үстелден артық заттарды алып тастаңыз, қажетті оқулықтарды, оқу құралдарын, дәптерлерді және т. б. ыңғайлы орналастырыңыз. 
 Уақытша кеңістікті ұйымдастырыңыз және сабақ жоспарын жасаңыз. Биологиялық белсенділік уақытын анықтаңыз және соған байланысты таңертеңгі немесе кешкі сағаттарды барынша пайдаланыңыз. Дайындықтың әр күніне арналған сабақ жоспарын жасай отырып, бүгін не зерттелетінін нақты анықтау қажет.
 Әр түрлі жарияланған тесттерді мүмкіндігінше орындаңыз 
пән. Бұл жаттығулар сізді сынақ конструкцияларымен таныстырады 
тапсырмалар.
 Қолыңыздағы секундомермен жаттығыңыз, жұмыс уақытын белгілеңіз 
тест.
 Емтиханға дайындалу үшін өзіңізге Жеңіс суретін салыңыз. Ешқашан 
тапсырманы жеңе алмаймын деп ойламаңыз. 
 Ең қиын сұрақтарды тағы бір рет қайталау үшін емтихан алдында бір күн қалдырыңыз. 
Емтихан қарсаңында
 Сарапшылардың пікірінше, емтиханға толық дайындалу үшін оның алдында бір ғана түн жетіспейді. Бұл дұрыс емес. Сіз шаршадыңыз және өзіңізді асыра пайдаланудың қажеті жоқ. Керісінше, кешке серуендеп, ұйықтар алдында душ қабылдаңыз. Мүмкіндігінше жақсы ұйықтаңыз 
"жауынгерлік" сезіммен тұрыңыз.
Емтихан кезінде
Стресске қарсы мақсаттарда, толқуды азайту және концентрацияны шоғырландыру үшін үш ауыз су ішіп, 10-ға дейін санаған пайдалы.
 Онда қандай тапсырма бар екенін білу үшін барлық емтихан материалдарын көзіңізбен жүгіріңіз, қате немесе нашар басылған парақтардың бар-жоғына назар аударыңыз. Сосредоточьтесь. 
Олардың мағынасын дұрыс түсіну үшін сұрақтар мен тапсырмаларды соңына дейін мұқият оқып шығыңыз.
 Егер Сіз сұрақтың жауабын білмесеңіз немесе оған сенімді болмасаңыз, кейінірек оған оралу үшін оны өткізіп жіберіңіз. Жеңілден бастаңыз! Бастаңыз отвечать на те вопросы, в знании Вы не сомневаете, не остановитесь на тех, которые могут вызывать долгие раздумья.
 Үйреніңіз сезіну. Есіңізде болсын, емтихан материалдарында әрқашан сіз шеше алатын сұрақтар болады.
 Тек ағымдағы тапсырма туралы ойланыңыз! Жаңа тапсырма жасаған кезде, алдыңғы тапсырманы ұмытып кетіңіз. Есіңізде болсын, тапсырмалар бір-бірімен байланысты емес, сондықтан сіз шешкен бір мәселеде қолданған біліміңіз әдетте көмектеспейді, тек шоғырлануға кедергі келтіреді 
жаңа тапсырманы дұрыс шешіңіз.
 Егер сіз бірден дұрыс жауап іздемесеңіз, бірақ анық сәйкес келмейтіндерді дәйекті түрде алып тастасаңыз, көптеген тапсырмаларды тезірек шешуге болады. Алып тастау әдісі сізге бес-жетіге емес, тек бір немесе екі нұсқаға назар аударуға мүмкіндік береді.
 Көзіңізбен жүгіруге және айқын қателіктерді байқауға уақыт бөлу үшін жұмысыңызды тексеруге уақыт қалдырыңыз.
                           
                        Тест, ҰБТ, емтихандарды сәтті тапсыруыңызға сәттілік тілейміз!


                                                                                                                                                                                  07.04.2022 ж.


Педагог-психолог: Мокряк Т. А.

Просмотров: 279


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст