Мектептің осы бағыттағы жұмысының мақсаты: көшелер мен жолдарда қауіпсіз жүріс-тұрыстың тұрақты дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау.
Міндеттері: балаларда жол қозғалысы ережелерін сақтау мен орындаудың тұрақты дағдыларын қалыптастыру.
Жолдарда қауіпсіз мінез-құлық мәдениетін қалыптастыру.
1."Назар аударыңыз, жол!", "Тіршілік қауіпсіздігі".
2.Әрбір білім алушы үшін үйден мектепке және мектептен үйге жеке маршрут сызбалары (маршруттық парақтар) жасалды, олар білім алушылардың күнделіктеріне желімделген.
3.Барлық білім алушылармен кіріспе нұсқаулық өткізілді
4. "Назар аударыңыз, жол!"оның аясында сынып сағаттары," Абайлаңыз! Балалар жолда! 1-11 сынып оқушылары арасында" сіз велосипедшісіз"," мектеп автобусындағы мінез-құлық", "сіз қайда және қайда ойнай алмайсыз", "жол белгілері және жол белгілері". Барлығы-362; 100 қамту%
5.Ата-аналар жиналысында ата-аналармен "Баланы жол ережесіне қалай үйрету керек"тақырыбында әңгімелер өткізілді;
6. Мектеп кітапханасында Жол қозғалысы ережелері, плакаттар, суреттер туралы балалар кітаптарын таңдаумен көрме ұйымдастырылды.
7. Жол қозғалысы ережелері туралы бейнефильмдер мен анимациялық фильмдерді көру.
ЖКО алдын алу бойынша жұмыс кезінде үстел үсті баспа, дидактикалық және сюжеттік рөлдік ойындар үнемі пайдаланылады.
ДДТ-ның алдын алу жұмыстары тек сынып сағаттарында, ата-аналар жиналыстарында ғана емес, сонымен қатар әлем, технология, дене шынықтыру сабақтарында да жүргізіледі.
Сыныптарда жарыста, экскурсияда және т. б. сапарлар кезінде қауіпсіздік техникасы және мінез-құлық ережелері бойынша нұсқаулық журналы жүргізіледі.
Балалардың жол қозғалысы ережелерін білуі ашық ойындар барысында бекітілді: "пойыз", "бағдаршам", үстел үстіндегі дидактикалық ойындар: "бағдаршам", "артық не?", "Біздің достарымыз - жол белгілері", "жаяу жүргіншілер", "жүргізушілер". Мектеп оқушылары үшін сабақта да, көшеде де серуендеу кезінде проблемалық жағдайларды жоғалту сияқты іс-шаралар қызықты болды.
Барлық іс-шаралар жеткілікті деңгейде өткізілді және оқушыларды жолда қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелерін зерделеуге одан әрі ынталандыруға негіз болды.
Орындаушы: директордың ТЖ жөніндегі орынбасары:_____________К. А. Данияров