"Ақмола облысы Білім басқармасының Жақсы ауданының білім бөлімінің Запорожье ауылының жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Запорожье отдела образования Жаксынского района управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Виртуальный музей ЗСШ 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Аналитикалық есеп 2022-2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысы бойынша. "Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімінің Запорожье ауылының жалпы білім беретін мектебі" КММ

03.07.2023 Аналитикалық есеп 2022-2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысы бойынша. "Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімінің Запорожье ауылының жалпы білім беретін мектебі" КММ Жұмысты талдаудың негізгі мақсаты мектепті дамыту бағдарламасы шеңберінде 2022-2023 оқу жылындағы қызмет нәтижелеріне әсер еткен (оң немесе теріс) факторлар мен жағдайларды айқындау негізінде жаңа оқу жылындағы Жұмысты жоспарлаудың Талдамалық негіздемесі болып табылады; - өткізілген іс-шаралар, құқық бұзушылықтың алдын алу іс-шаралары, сынып сағаттары бойынша қорытынды деректерді, ата-аналардың жалпы мектептік ата-аналар жиналысына қатысуы бойынша деректерді салыстыру. 2022-2023 оқу жылында тәрбие жұмысы мектепті дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне және жылдық жоспарлауға сәйкес жүргізілді. Барлық іс-шаралар тұлғаға бағытталған білім беру және тәрбие ортасын құру процесінің тізбегіндегі буындар болды. Бұл жұмыс жарғылық мақсаттарға қол жеткізуге, мектептің білім беру жүйесін дамытудың іске асырылатын кезеңіне сәйкес келетін міндеттерді орындауға және оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыруға бағытталған. Мектептің тәрбие жүйесі нормативтік құжаттар: "Қазақстан – 2050" Стратегиясы, ҚР білім берудің үздіксіз қызметі жүйесіндегі Тәрбие тұжырымдамасы, "білім туралы" ҚР Заңының негізгі бағыттары, "Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы" Заң және басқа да нормативтік құқықтық құжаттар, нұсқаулық-әдістемелік хаттар мен ұсынымдар негізінде құрылады. Қазақстандық патриотизмді, елдің мемлекеттік рәміздерін құрметтеуді, азаматтықты, толеранттылықты, рухани-адамгершілік, дене бітімі сау тұлғаны қалыптастырудың басым мәселелерін айқындай отырып, " күн жүйесі "бағдарламасы бойынша тәрбие жұмысының жоспары әзірленді, оған" Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне " сәйкес 8 бағыт кіреді: - қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие; - рухани-адамгершілік тәрбие; - ұлттық тәрбие; - отбасылық тәрбие; - еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие; - Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие; - зияткерлік тәрбие, - ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу; дене тәрбиесі, салауатты өмір салты. Жұмыстың негізгі мақсаты: балалар мен оқушылардың, жастардың бос уақытын қамтамасыз ету, олардың шығармашылық қабілеттерін іске асыру үшін жоғары адамгершілік қасиеттерді, қазақстандық патриотизм, азаматтық өзін-өзі тану, жалпы мәдениет, салауатты өмір салты, кәсіби өзін-өзі анықтау қасиеттерін біріктіретін тұлғаны қалыптастыру үшін тиімді тәрбие жүйесін құру, осыған сәйкес тәрбие жүйесі мыналарды қамтиды: жеке тұлғаны дамыту мен тәрбиелеудің негізгі міндеттері: - балаларды тәрбиелеудегі отбасының рөлін күшейту және ата-аналарды оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға тарту; - білім алушылардың денсаулығын сақтау және нығайту үшін жағдай жасау; - әр оқушының жеке басының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасау, оқушылардың шығармашылық әлеуетін жандандыру; - мектеп ұжымында балалар мен ересектердің бір-бірінің құқықтарына құрметпен қарауын қалыптастыру; - балаларда адамгершілік және құқықтық мәдениетті қалыптастыру; - мектептегі өзін-өзі басқаруды ұйымдастыру бойынша жұмысты жетілдіру; - оқушылардың жеке басын зерттеу бойынша жұмысты жалғастыру және кеңейту (оқушылардың портфолиосын құру); - қызметтің барлық салаларында оқушылардың шығармашылық белсенділігін қолдау, КТД жүйесі арқылы жалпы мектеп ұжымын дамыту үшін жағдай жасау. Алға қойылған міндеттердің негізінде тәрбие жоспарлары, бағдарламалар мен сынып ұжымдарының жұмыс жоспарлары жасалды. Тәрбие жүйесін дамыту, тәрбие кеңістігін құру бойынша жұмыс жасай отырып, біз тәрбие процесінің тиімділік өлшемдерін анықтадық: - оқушылар мен олардың ата-аналарының мектеп өміріне қанағаттануы; - оқушылардың қауіпсіздігі мен жайлылығы; - мектептегі, сыныптағы тұлғааралық қатынастардың сипаты; - оқушылардың әлеуетін іске асыру үшін қолайлы жағдайлар жасау. Мектептің тәрбие жұмысы оқу білімін, үйірмелер мен секциялардағы сабақтарды, сыныптан тыс және мектептен тыс іс-шараларды біріктіре отырып, бүкіл педагогикалық процесті қамтиды. 2022-2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысын талдай отырып, мектептің педагогикалық ұжымы жоспарланған жоспарларды сәтті жүзеге асыруға, алдына қойылған міндеттерді шешуге ұмтылғанын, келесі қызмет салаларына тоқталатынын атап өткен жөн. Дәстүр - бұл мектептің күші, оны туған және қайталанбас ететін, онда оқитындар мен сабақ беретіндер үшін жақын нәрсе. Дәстүрлі істер сүйікті, олар алдын-ала дайындалады. Қандай да бір мерекеге байланысты үміттер пайда болады, сондықтан әркім белгілі бір іске қатысуын елестете және болжай алады. Мұндай болжам дәстүрлі істерді дайындауды жеңілдетеді және сонымен бірге оны қиындатады, өйткені жыл сайын мереке былтырғыға ұқсамайды деп күтілуде. Мектептегі барлық дәстүрлі істер жалпы мектеп, сынып және топтық болып бөлінді. Дәстүрлі мектеп істеріне келетін болсақ, олардың барлығы сәтті өтті, олар:" 1 қыркүйек - Білім күні "- салтанатты жиын; бірыңғай сынып сағаты: Балалар жылына арналған" білімге ұмтылу, еңбекқорлық және патриотизм"; "Мұғалімдер күні"; "Қарттар күні"; "Күзгі бал"; " Жаңа жыл бал"; "Халықаралық әйелдер күні - 8 наурыз" "" Қош келдің-Әз Наурыз!"; "Отан қорғаушылар күні";"Жеңіс күні"; "ества сабақтары";" құстар күні"; жол жарақаттары мен құқық бұзушылықтардың алдын алу және СӨС бойынша айлықтар;" соңғы қоңырау";" балаларды қорғау күні";" бітіру кештері " және басқалар. Дәстүрлі Мектеп іс-шараларына барлық сыныптар қатысады, бірақ топтардың мектеп өміріндегі белсенділік деңгейі әр түрлі. Бұл сынып жетекшілерінің жұмысымен, олардың балаларды ұйымдастыруға, жарықтандыруға, әр баланы іс-шараларға қатысуға тарту қабілетімен байланысты. І. Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу Мақсаты азаматтық-патриоттық сананы қалыптастыру, Отан тағдырына қатыстылық сезімін дамыту, өз елі үшін мақтаныш сезімін сақтау және дамыту болып табылатын мектептің тәрбие жұмысының негізгі бағыттарының бірі өскелең ұрпақтың бойында әлеуметтік маңызды құндылықтардың қалыптасуына ықпал етеді. Мақсатты жүзеге асыру үшін келесі міндеттер қойылды: - елдің мемлекеттік мүдделерін қорғауға қабілетті Отан патриоты-азаматтың жеке басын тәрбиелеу; - зорлық-зомбылыққа, адамның жойылуына, адам құқықтарының, оның бостандығының бұзылуына теріс көзқарасты тәрбиелеу, адам құрбандарына не әкелетінін айыптау. Азаматтық-патриоттық тәрбие бойынша жұмыс мектептің жұмыс жоспарына сәйкес жүргізілді. Жыл бойы педагогикалық ұжым осы бағыт бойынша үлкен жұмыс атқарды: - Қазақстан Республикасының рәміздері мен атрибуттарына деген құрмет тәрбиеленді (оқушылар мектеп қатарларында және дәстүрлі мерекелерде ҚР Мемлекеттік Гимнін орындады, сауалнамаға, тақырыптық әңгімелер мен осы тақырып бойынша викториналарға қатысты), дәстүрлі Мектеп арқылы кіші Отанға, туған мектепке деген сүйіспеншілік оянды істер. 2022-2023 оқу жылының жалпы идеялық-мазмұнды күн тәртібінің негізі мерейтойлық күндер болды. Осы мерейтойлық күндер аясында жалпы мектептік іс-шаралар өткізіліп, аудандық, облыстық конкурстарға қатысты. Жас ұландар қайырымдылық акцияларына белсенді қатысты: еңбек ардагерлері мен тыл еңбеккерлерін құттықтау, қолдан келгенше көмек көрсету. Желтоқсан Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күніне арналған іс-шаралармен атап өтілді. Осы іс-шаралар аясында: мемлекеттік рәміздерді білуге арналған конкурс, "Туған өлке арнаймынн" номинациясы бойынша "Менің сүйекті өлкем" поэма конкурсы аудандық конкурста ІІ орынды 11 "А" сынып оқушысы Рахимбекова Меруерт сынып жетекшісі Жумушева г. С. иеленді.; - ІІІ орынды 6 "Б" сынып оқушысы Хунцарий Кирилл сынып жетекшісі Тайлақпаев Ж. Ж. иеленді.; "Біздің жеріміздің ең жақсы адамдары" тұсаукесері номинациясында І орынды 1 сынып оқушысы Чепурная Мария сынып жетекшісі Лульчак Н.И.иеленді. "Жас Ұлан" және "Жас Қыран" республикалық қоғамдық ұйымының қатарына салтанатты қабылдау – отв. аға тәлімгер А.В. Қарынбаева; "Тәуелсіз менің Қазақстаным" суреттер байқауы; "менің Республикамның рәміздері" ақпараттық сағаты - жауапты сынып жетекшілері. Мектеп кітапханашысы Р. Д. Смағұловтың жетекшілігімен мектеп оқушылары "жақсы кітап –жан азығы"байқауына қатысты. Біздің мектепте өткен байқаудың нәтижелері бойынша бірінші жыл емес, өткен оқу жылында біздің мектептің командасы ауданда І орынды, облыста ІІ орынды иеленді. Биылғы оқу жылында мектеп командасы аудандық байқауда орын алған жоқ. Өз шығармаларындағы балалардың өлеңдері мен әңгімелері бар кітап шығару ұсынылады. Тәуелсіздік күніне арналған әңгімелер циклі өткізілді (отв. тарих пәнінің мұғалімдері Аштаев и. с., Қайыржанов А.А., сынып жетекшілері). Жыл сайын мектепте Ауғанстаннан әскерлерді шығаруға арналған онкүндік өтеді, оған мынадай іс – шаралар кіреді: Ауған ән байқауы; батылдық сабақтарын өткізу; сыныптан тыс іс-шаралар (ұсынымдар-бұл бір реттік іс-шаралар емес, жыл бойы жүйелі жұмыс қадағалануы үшін осы бағыттағы жұмысты жандандыру). Мерейтойлық іс-шараларды өткізу аясында мектепте қазақ тілі мен әдебиетінің жауапты мұғалімі Т. А. Омарбекова "Біз Қазақстан халқымыз" атты мәнерлеп оқу байқауы өтті.
Просмотров: 1533


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст